Thursday, May 19, 2011

dilemaa.....huhuhuhuhu..

assalamulailkum..wbt... pembuka kata untuk entry kali nie..... sekian lamo aku x tulis aper2 kat blog sendiri... asyik2 tngk orang punyer blogg.. bce blogg oranggg... tu ajer kijee aku... nk suh tulisss mak aiii mcm bercinta jerr aku menuliss blog nie.... dipakse2 ati nie... suh tulisss baru nk tulisss kalau x... bleyy blelah jawab nyer.... huhuhuhuhu.... p tdo lagi baek... or... berfb lagik baik..

k.. berbalik dari cerita yng asal... aku didalam dilemaaa.. cozz... x tau maner nk satu p kenduri kawenn... kihkihkih... mcm2 tol aku niee... kat blogg pon aku nk mengadu... peduli aper aku punyer blog aku punyer pasal ler....

pada 4 jun 2011 sebnyak 3 kad jemputan telah kuterimaa.... makkk aiii x tau nk g dahh nie... first kat inderapura... kedua kat area pntai sepat yng ketiga kat temerloh beb.... adeh2... pikir punyer pikir... berpikirr smpai nk tergolek2... last telah membuat keputusan untuk p yang dekat ajer... yang jauhhh kupohon sepuloh jari ku yang manis nie...hahahahah... memohon kemaafan kerana ketidakhadiran ku di majlis perkahwinan memberku diana&epin.... gua manyak minta maaf kat cozz... mmg la gua x dapat g... anywayyy.... shabatmu yang dari kuantan... ingin mengucapjkan SELAMAT PENGANTIN BARU.... SEMOGA.... HUBUNGAN KORANG BERPANJANGAN SEHINNGA KE ANAK CUCU... AMIN....


lovinggg couple DIANA&EPIN (4 JUN 2011)

2 comments: